Lazy Sunday

Hej kära läsare! Vad har ni gjort idag? Jag har haft en någorlunda lugn dag men fått mycket viktigt gjort.
Började med en underbar frukost på sängen med älskling. Jag älskar värkligen frukost! Och tycker det är super kul att laga olika roliga frukostar (som ni kanske märkt). Tycker det är viktigt att börja dagen på ett bra sett.
Vi firar faktiskt två år imorgon så det var lite därför jag fixade fint. Bannanpankakor med keso, bär och lönsirap. So yummie!
Nicke behövde åka tidigt så sen dess har jag fixat mina naglar så jag känner mig fräch om händerna och redo för den nya veckan haha, pluggat religion har kommit på att jag måste ha bra betyg så ska bli pluggis Ellinor versionen av mig själv men fortfarande fab ofc! 
Nu ska jag sicka iväg lite jobbansökningar och när det är klart ska jag nog mysa ner mig i sängen med solo. Åh va mys! 
Ha det bra, puss♥
 


 

Kommentera här: