Mys torsdg

Fina♥
 
Hej på er! Hur har eran torsdag varit min har varit mest rolig! Imorse var vi på medeltidsmuseét med klassen och det var allmänt tråkigt men vi var iallafall inte där länge vilket var skönt! När vi kom tillbaka till skolan hade vi "festmåltid" taccos med chocklad kaka till efterrätt! Efter lunchen var det lekar, tipspromenad, musik tävling och sammabetsövningar. Kul!
Ikväll har jag varit och dansat fuego.
Nu har jag panik, stress och ont i mina ben! Allt vilket är mindre skönt... Kom på att jag ska ta av tandställningen samtidigt som jag har religions prov och religions provet kom också som en chok. Jag måste söka jobb och har en fullspäckad helg omg vet inte var jag ska börja! Kanske bara går och lägger mig istället? Allting blir lättare när man är utvilad + måste vara på topp imorgon då vi ska bowla. Haha vad går jag i för skola egentligen? 
 
 Puss & Gonatt babes
 
(Tjejer ni får säga till om jag ska ta bort nån bild)
1 Esra:

skriven

När du tar dina bilder (för det mesta outfit bilder) vad för kamera använder du?

Kommentera här: