Visa uppskattning

(lägg märke till att texten på pappret är ett skämt! haha)
 
Idag efter att jag varit hos tandläkaren så var jag på ICA och fick syn på finsk lakris, då köpte jag med lite som jag tänkte att jag kunde överraska mamma med eftersom jag vet hur mycket hon tycker om finsk laktris.Jag tror att hon kommer bli glad när hon kommer hem och ser skålen på bordet och det är min fantastiska mamma värd. 
Det är ju dom små sakerna (vår vardag) som bygger och är vårt liv och vi måste bli bättre på att visa vår uppskattning till varandra. Snåla inte med komplimanger, om din vän har en riktigt good hair day säg det till henne. Låt människor få veta hur fina dom är. Sprid kärlek♥ En dag kanske det räddar ditt liv.
 
 
Massa pussar från mig ♥ 
 
 
1 Fanny :

skriven

Sv: Tack! :)

Kommentera här: